Monday, June 22, 2009

Kasian Staring saya....

mula dari 20 jun hingga hari ini, saya punya staring demam panas...saya betul2 risau demam yang berlaku pada Axel.Namun saya sangat bertuah kerana saya punya staring tidak menangis 'melulu'
hanya 'mingi-ringi' saja...begitulah kuatnya anak saya melawan demam dia...meskipun keadaan yang sangat lemah dia sentiasa tersenyum walaupun senyumannya agak tawar...its my boy...

"Maafkan daddy Axel sebab tidak dapat bersama2 axel n mummy ni ari...daddy terpaksa turun kerja...maklumlah orang gaji kerajaan...papun daddy doakan Axel cepat sembuh...staring daddy cepat ceria semula...daddy doakan Axel tabah dalam masa sakit ni k...biasalah tu mungkin sebab ada lagi gigi mau tumbuh...jangan risau..meskipun mummy sakit tapi dia pasti jaga mummy..axel pun jan nakal2 k..dengar cakap mummy dan jan lupa sembayang sama mummy..."
daddy sayang axel n mummy....

"Tuhan saya berdoa dan percaya, Engkau sentiasa menjaga kami semua...dalam keadaan apapun Engkau mengasihi kami lebih dari apa yang kami miliki...Tuhan berkati staring saya supaya cepat sembuh...mummy juga cepat lepas dari alahan...saya juga cepat hilang ni sakit kepala...terima kasih..kami percaya.."amen...

No comments:

Post a Comment